Blog

blog

Ja ja en eindelijk heb ik dan een eigen domein genomen. Helaas was de naam bellabellezza.com en bellabellezza.nl al bezet. En dan moet je denken en nog eens denken wat je dan moet doen.

Een nieuwe naam hoewel ik daar niet echt blij mee was. Maar uiteindelijk ben ik dan toch op een nieuwe naam gekomen voor mijn eigen domein en mijn eigen blog.

The Lifestyle Department met nieuws over beauty, fashion en lifestyle. Ik heb er ontzettend veel zin en ik kan niet wachten tot de nieuwe blog daadwerkelijk af is. Ik heb zoveel ideeen over de website dat ik niet kan wachten totdat deze af is. Ik ben zo druk geweest met de nieuwe site dat ik de huidige blog heb verwaarloost. Niet zo netjes, stoute blogger zou ik zeggen. Maar door mijn werk, studie en het opzetten van de nieuwe blog heb ik weinig tijd gehad om bellabellezza bij te houden. Ik zal om de paar dagen een nieuwe post op de blog plaatsen en binnenkort een gehele nieuwe blog. The LifeStyle Department.nl

Nu nog geen website maar over een paar weken ga ik dan eindelijk met mijn eigen blog online en ik kan niet wachten totdat het zover is.

Liefst Madelief

One thought on “Blog

Geef een reactie

