Laura Mercier Arabesque Spring 2013 Make-up Collectie

Laura-Mercier-Arabesque-Spring-2013

De Laura Mercier Arabesque spring 2013 make-up collectie zal in de Verenigde staten per januari op de markt worden gebracht. De make-up collectie moet ons brengen naar de Arabische woestijnen. Of dat lukt dat is natuurlijk maar de vraag, de producten daarentegen die kan ik wel waarderen.

laura_mercier_arabesque_2_2_thumb

Free Spirit Bakes Eye Color Palette  Deze oog kleuren geven een semi matte finish waardoor je ogen tig keer meer zouden moeten opvallen. De kleuren vind ik prachtig en ik ga de woorden van Laura Mercier nog geloven ook. De kleuren van dit palette zijn:

  • Pink Tutu
  • Bare Yoga
  • Satin Ribbon
  • Soft Cloud
  • Blue Zen

Eye Pencils  Gepigmenteerde eyepencils in de kleuren:

  • Midnight Blue
  • Stone Grey

Laura-Mercier-Spring-2013-Blush

Creme Cheek Color ( Blush)
Geef je cheeks een oppepper met deze twee kleuren blush:

  • Oleander
  • Praline

Deze twee blushes vind ik zelf zeer mooi en ik kan niet wachten totdat deze ook in Nederland worden verkocht.

Laura-Mercier-Spring-2013-Lip-Stains

Laura Mercier Lip Stain in twee kleuren:

  • Mulberry
  • Shy pink

Een lipgloss die goed blift zitten en daarbij ook nog eens een prachtige glanzende lippen geeft. Vooral de shy pink vind ik ontzettend mooi dus ik kan niet afwachten totdat deze op mijn lippies zit.

Laura-Mercier-Spring-2013-Lipstick-Lipgloss-Nail-Polish

 

Creme smooth lip colour, Lip glace in zacht roze. Twee lip producten die naar mijn idee wel heel roze zijn. We zijn benieuwd hoe deze kleuren er dan ook in het echt uit zien

Geef een reactie

