Review: Thierry Mugler Womanity Eau Pour Elles

Thierry Mugler Womanity

Ik ben gek op parfums dus toen ik kennismaakte met Womanity vanThierry Mugler was het gelijk uitproberen.De Thierry Mugler parfums daar ben ik al bekend mee maar deze variant kende ik nog niet. Zoals ik al eerder schreef ben ik gek op parfums en heb dan ook vele geuren in mijn bezit. En is deze geur nu eigenlijk lekker of valt deze tegen.

De fransman Thierry Mugler is van origine een fashion designer die voor vele fashion huizen heeft ontworpen. Sinds 1992 worden er Thierry Mugler parfums verkocht en Thierry Mugler Womanity is dan ook niet het eerste parfum van deze ontwerper

De uitstraling van deze geur is zeer mooi. De flacon is nogal uitzonderlijk moet ik eerlijk zeggen. Sommige zullen de flacon mooi vinden en andere geheel niet. Ik hang ergens in het midden dus deze is voor mijn een redelijk.

Thierry Mugler

De geur 1 maal opgedaan en ik kon gelijk al zeggen dat dit totaal niet mijn geur is. Veel te zoet en te fruitig. De geur blijft redelijk lang hangen dus dat was bij mij niet echt prettig. De geur doet mij denken aan het limonade siroop merk Slimpie.

Hoewel de kleur en de flacon leuk zijn valt de geur zelf mij tegen. Voor mij dit keer geen aanrader.

De geur is te verkrijgen bij de Douglas en Ici Paris vanaf €59,99

MuglerWomanityVue1

One thought on “Review: Thierry Mugler Womanity Eau Pour Elles

Geef een reactie

