Pinterest

Pinterest

Pinterest heb ik nog geen twee maanden opgezet en nu al update ik enkele malen per week mijn boards. Ik heb nu 15 boards en in de avond ga ik altijd even gezellig op pinterest gewoon voor inspiratie of boards bekijken van de mensen die ik volg. Ik ben gek op de streetstyle en de boards die gaan over inspiratie. Neem een kijkje op pinterest en onderstaande afbeeldingen ter inspiratie zijn van mijn board.

Street style

The Satorialist is 1 van mijn favoriete websites. Scott Schuman bedacht the blog en website The Sartorialist en wilde fashion graag op een andere manier laten zien. Niet op de catwalk maar door de mensen van het alledaagse leven. De foto’s beschrijven mensen  en hun unieke stijl waardoor je een prachtig beeld krijgt van fashion in verschillende steden en landen.

The Satorialist is niet de enige fotograaf die street style fashion online brengt. Vele amateur fotografen hebben een blog of website. Ik kan uren lang naar streetstyle fashion kijken en doe best aardig wat inspiratie op.

Pinned Image

Pinned Image

Style

Pinned Image

Olivia Palermo

Pinned Image Pinned Image

Geef een reactie

