Review: Crazy Rumors Hibikiss

Crazy Rumors HibisKiss - Aloha Collection

Crazy Rumors HibisKiss lipcolors, een natuurlijke lippenbalm die 100% natuurlijk is, cruelty free en vegan. Een leuk product en nieuwsgierig als ik ben heb ik een lippenbalm besteld via Cutecosmetics.

6 kleuren Crazy Rumors Hibikiss, en na wat wikken en wegen besloot ik voor de tropical lipbalm te gaan en tot nu toe geen spijt. De lipbalm is klein maar fijn  en met ook 6 verschillende smaken. Lipbalmen die makkelijk in je tas passen en dit product is geheel van natuurlijke ingredienten gemaakt.

Crazy Rumors is opgestart door Edie en Brian Himmel uit South Georgia in de Verenigde staten Dit stel realiseerde zich dat er veel lipbalmen op de markt waren met synthetische ingredienten en weinig natuurlijke producten. Daarnaast vonden ze dat er te weing smaken lipbalm te koop waren.  En zo onstond het merk dat dierproef vrij is en vol zit met natuurlijke ingredienten.

hibiskiss-swatch-6

Lipbalm Tropical

tropical_small_1

De Lipbalm Tropcial ruikt bloemig en heeft een lichte geur van de hibiscus. Ik hou van lippenblam die ook een beetje een kleur geven. En dat doet deze zeker en dat is niet slecht in deze koude wintermaanden. Een beetje een kleur op de lippen zodat het lijkt alsof je er fris en fruitig uit ziet.

De lipbalm heeft voor mij wel een lichte nasmaak en dat vind ik dan weer iets minder. Wel maakt deze balm je lippen goed zacht en dit effect duurt best lang. Dus veelvuldig gebruik is niet nodig

Ingredienten

100% All Natural, Cruelty – Free & Vegan

Certified Organic Jojoba Oil, Certified Organic Extra Virgin Olive Oil, Certified Organic Shea Butter, Candelilla Wax, Soy Wax, Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxide, Natural & Organic Flavors and/or Pure Essential Oils, Vitamin E, Certified Organic Carnauba Wax, Natural Stevia

De Crazy Rumors Hibikiss is te koop o.a bij Alice & Jo

hibis_3_grande

Plaats een reactie