Victoria’s Secret 2012 online bekijken

Victoria's Secret

Een aantal weken geleden schreef ik een post over de Victoria’s Secret show. Deze is in november opgenomen maar begin december uitgezonden op de Amerikaanse tv. Modellen, celebs, Rihanna, Bruno Mars en Justin Bieber.  Ja, helaas Justin Bieber. Mijn excuus voor de mensen die hem wel heel gezellig vinden maar hij is niet niet mijn cup of tea.  Maar leuk was de show wel.

17 december zal de show door net 5 worden uitgezonden. De prachtige Doutzen Kroes zal de show bespreken en ons vertellen hoe het is om in deze show te lopen. Maar uiteraard is er online veel te vinden over de show en is de show ook gewoon terug te vinden. Yeaah, dat betekent dat we niet hoeven te wachten tot de 17de december.

Via de site Ryoni vond ik een zeer goede link om de show al eerder te kunnen bekijken.  Bruno Mars was mijn favoriet wat betreft de artiesten. Dus hierbij de link voor de Victoria’s Secret show veel kijk plezier op deze saaie winter zondag.

candice swanepoel victoria's secret

Geef een reactie

