Webshop tip: Amsterdam Bag Company

Amsterdam Bag Company

Ja ja ik hou van tassen. Schoudertassen, gewone en clutches ik vind het allemaal mooi. Ik heb vast onder een steen gezeten want pas nu heb ik de Amsterdam Bag Company ontdekt. Niet goed opletten en je mist weer wat, Ik ben snel op hun website gaan kijken om te zien zien wat dit bedrijf nu exact allemaal verkoopt.

De Amsterdam Bag Company is  opgezet door Iris Maree en Nina Nettl en zou een aantal keer per jaar een nieuwe collectie gaan uitbrengen. En de prijzen, die vallen reuze mee. Van 40 euro tot aan 150 euro, ik heb geen tas van boven de 150 euro kunnen vinden.

De Amsterdam Bag Company gaat ervan uit dat een tas mooi en exclusief kan zijn ook zonder leer. Voor de tassen worden leer vervangende materialen gebruikt en ik moet zeggen dat wat ik zie in de online shop mij blij, blij maakt. De collectie bestaat uit zowel (werk)  tassen voor overdag als clutches en handtassen voor een feestje of avondje uit.

Een paar voorbeelden van tassen van A.B.C

  • Clutch bag Black € 85
  • Clutch bag JohnnyIndigo € 95.00
  • IvyRed € 150.00
  • DaisyDark Red € 130.00 SALE : € 40.00.

Ik ben een echte sale koper dus ik ga zeker deze website in de gaten houden. Hoewel ik de Daisy Dark Red wel erg mooi vind

Geef een reactie

