Dior Chérie Bow voorjaar 2013 Makeup Collectie

Dior Chior Bow collection

De Dior Chérie Bow collectie is geheel geinspireerd door strikken ( bow) en de kleur roze. Dior’s creative makeup director Tyen heeft een elegante en zeer vrouwelijke collectie op de markt gebracht. Glamour en schoonheid staan centraal in de producten waarbij de bow accenten overal in kunnen worden terug vonden. Prachtige kleuren , ik ben nieuwsgierig.

De Cherie Bow collectie van Dior bevat veel roze en grijze tinten. Te samen met de strik accenten brengt dit de welbekende elegantie en couture stijl van Dior naar voren. Vooral de Dior lip producten en de Dior Cherie bow Palette vind ik zeer mooi.

De kleuren en verpakking hebben een uitstraling van glamour en echte vrouwelijkheid. De gehele collectie is vanaf half tot eind januari op de markt en ik moet zeggen dat ik de Cherie Bow een prachtige collectie vind. Althans de foto’s laten een interessante collectie zien. Hoe de kwaliteit is en of de producten echt goed zijn, dat kunnen we pas over anderhalve maand ervaren. Eerst zien dan geloven.

dior_spring_2013_cherie_bow_makeup_collection_2_thumb

Dior 5 Couleurs Eyeshadow Palette 

Rose  Ballerine en Rose Charmeuse

dior_spring_2013_cherie_bow_makeup_collection_1_thumb

Dior Bow Pallete

  • Rose Poudre – pink, grey en anthraciet eyeshadows, zwarte eyeliner en een roze lip gloss
  • Rose Perle – light en medium pinks, luminous white eyeshadows,  zwarte eyeliner en een roze lip gloss

Mijn favoriet van de collectie. Verpakking en inhoud zijn geheel mijn smaak. Zodra deze op de markt zijn ga ik toch even kijken of het inderdaad een mooi product is.

dior_spring_2013_cherie_bow_makeup_collection_6_thumb

Dior Blush

  • Tender Coral
  • Pink Happiness

Blush is een product die men veelvuldig in mijn hutkoffer en mijn kasten kan tegenkomen. Dus ook dit product zal ik in januari eens goed bekijken en beoordelen.

diorcheriebowlipsspring2013_thumb

Dior Lips

  • Dior Addict Lipstick in Charmante, Bow, Espiegle
  • Dior Rouge Serum in Tulle Pink and Arabesque Pink
  • Dior Addict Lip Glow in Awakening Gloss

diorcheriebowtwinseteyeshadowspring2013_thumb

Twinset eyeshadow

  • Grey Sigh
  • Fishnet Black
  • Beige Ribbon
  • Ballerina Pink

diorcheriebowglowduospring2013makeup_thumb

Dior Vernis & NailGlow

  • Dior Vernis in Tutu – rose pale pink, Rosy Bow – brighter pink spiked with coral, Gris Trianon – soft grey
  • Dior Addict Nail Glow a transparent pink tone formula

Dior-Eyes-for-Spring-2013

Geef een reactie

