Review: Orly Rich Renewal Paradise & Passion Ultra-Hydrating Crème

Orly Rich Renewal Paradise Lychee & Pomegranate Crème

Handen, voeten en lichaam kunnen deze winter wel wat zachtheid gebruiken. De Orly Rich Renewal Paradise Lychee & Pomegranate Crème is een crème voor de rijpere huid die wat extra verzorging kan gebruiken. Nu is wat extra zachtheid best gewenst dus het is altijd het proberen waard.

Orly is als merk bekend van de nagellak maar ze hebben ook 4 verschillende  soorten crème met ook 4 zeer verschillende geuren.

  • Rich Renewal Ultra-Hydrating Crème Pucker
  • Rich Renewal Ultra-Hydrating Crème Peace
  • Rich Renewal Ultra-Hydrating Crème Paradise
  • Rich Renewal Ultra-Hydrating Crème Passion

Orly Rich Renewal Cream

Na het lezen en bekijken van de 4 verschillende crème’s besloot ik te gaan voor de Rich Renewal Ultra-Hydrating Crème Paradise en de Passion. De Paradise heeft een lichte fruitige geur van Lychee & Pomegranate. Deze Orly crème is ideaal om in de winter te gebruiken. Hydraterend en zeer voedend zo word deze omschreven. Te gebruiken voor voeten handen en lichaam. De Passion heeft een geur van Neem & Feijoa ( Feijoa is ananasguave)

Tijdens het insmeren merk je dat inderdaad er geen vettige laag achterblijft op je lichaam. Perfect dus en mijn huid reageert goed op dit product. Ik kan van sommige producten weleens uitslag krijgen dus het is fijn dat ik dit product zonder problemen kan gebruiken. Als hand crème en voeten crème is het inderdaad een goede hydraterende crème. De onderkant van mijn voeten zijn lekker zacht maar voor de rest van mijn lichaam gebruik ik met deze kou toch liever een bodybutter.

De geur van de Paradise crème is iets minder. De Passion crème  daarentegen doet mijn denken aan een tropische vakantie. Het is koud buiten maar mijn hand en lichaam ruiken heerlijk naar palmbomen en het strand van Hawaii of iets dichterbij Spanje. Mijn voorkeur gaat uit naar de Passion puur om de geur

Voordelen:

  •  Leuke verpakking
  •  Niet duur
  •  Ruikt heerlijk
  •  Verzorgend
  • Winterproof voor handen en voeten

Nadelen

  • Qua werking niet echt winter proof voor het gehele lichaam
  • Bevat parabenen wat voor irritaies kan zorgen
  • Weinig verkooppunten

De tube bevat 60 ml en is te verkrijgen  in Nederland vanaf €6,95 via miss lipgloss shop

Zoals beschreven bij Orly

” Help restore the elasticity and glow of skin at its peak. This non-greasy formula contains shea and cocoa butters, aloe vera and vitamins A & E to promote healing and nourish skin, while helping to protect against harsh environmental factors. In four luscious bontanical fragrances…The Rich Renewal Ultra-Hydrating Creme leaves hands, feet and body soft, smooth and fragrant.”

Geef een reactie

