Beach and everyday waves look

Beach hair waves look

Krullen of beach haar, ik zou het maar al te graag van nature willen hebben. Helaas heb ik lang haar zonder enige krul. De krultang is dan ook mijn beste vriendje als het om krullen gaat. Maar hoe creëer je nu eigenlijk zo’n beach of everyday waves look.

De zomer is weer voorbij, zon, zee en strand en daarbij een beachlook liggen weer ver achter ons. Ik denk alweer aan de volgende vakantie en de frisse look die je daarbij kan creëren. Ik weet het is december maar toch ben ik helemaal in the mood om het te hebben over beach haar. Over een paar weken ga ik mijn vakantie boeken en kan ik vooruit kijken naar een prachtige tijd met veel zon.

De beach look komen we veel tegen bij de celebs en staat in de zomer fris en fruitig.  Het is mogelijk om deze look met verschillende producten te creëren. Zelf surf spray maken met wat spullen die je misschien in huis hebt of kan kopen is ook mogelijk.

Diy surf spray

  • 1 a 2 glazen water
  • 2 eetlepels zee zout
  • 2 eetlepels haar gel
  • 2 theelepels kokosnoot olie
  • Essentiële oliën (optioneel)

Alle ingrediënten bij elkaar en goed schudden voor gebruik. Spuit de zelfgemaakte surfspray over licht vochtig haar en laat het rustig drogen. Hierna even met je vingers door je haar en klaar is de beach look.

The everyday waves look

Natuurlijk kun je gewoon voor elke dag waves of zoals ze het ook wel noemen everyday waves de krultang gebruiken. Wil je ook in de winter er fris en fruitig uit zien dat kan met de everyday waves look. In de ochtend net iets eerder opstaan maar ook dat is zo gedaan. De everyday look is heel makkelijk en je hebt maar 2 producten en een krultang nodig.

  • Protective serum
  • Krultang
  • holding spray

Breng wat protective serum aan op de uiteinden van je haar. Pak elke een stukje van je haar en krul voorzichtig met de krultang. Om de golven in je haar te behouden even wat holding spray gebruiken. Met je vingers er even doorheen en voila prachtige golven in je haar

One thought on “Beach and everyday waves look

Geef een reactie

