Review: Anatomicals You need a blooming shower

anatomicals-logo

Douchegels ik kan er geen genoeg van krijgen. Heerlijk ruikend de douche onder vandaan en ik kan er weer een paar uurtjes tegen. You need a blooming shower van Anatomicals pas gekocht en deze heeft een heerlijke geur van jasmijn en rozen

Anatomicals is een Brits merk dat niet echt bekend is en dat is best jammer omdat het een leuk merk is met goede producten. De Britten verzonnen grappige namen met nog leukere teksten op hun producten.

You need a blooming shower van Anatomicals

If someone gives you flowers, they’re normally trying to say something. It could be that they love you. It could be that you’re sick and they hope you get better soon. It could be that it’s birthday and that they want to to wish you many happy returns and remind you exactly how old you are. It could be that you’ve died and they want to say sorry that the icecream van knocked you down. But if they give you this floral shower gel, they probably want to say: “hey you stink, don’t come near to me till you’ve washed properly”. We only want you for your body

De showergel/cleanser komt in een roze grappige pomp flacon. Ideaal en zeer hygiënisch. Door de pompflacon is het mogelijk de juiste hoeveelheid te gebruiken. De geur van de jasmijn en rozen is heerlijk en geheel niet overheersend. Dit product is niet alleen een showergel maar ook een bodycleanser. Het hydrateert, verzorgt en maakt de huid lekker zacht. In de ochtend gebruiken en ik voel mij elke keer weer opgefrist en een extra bonus, ik ruik heerlijk fris. Voor mij een aanrader

Dit product kost € 5,95 en is te verkrijgen bij beautybay, boozyshop en misslipglossshop

Geef een reactie

