Review: Biodermal vette en gemengde huid gelcrème

Een vette en gemengde huid kan er soms glimmend uit zien en bij is dat vooral de T- zone. Een glimmende neus en voorhoofd is bij mij vaak te zien en ik kan mij daar mateloos aan irriteren. Dat gedeelte van mijn hoofdje schijnt dus te veel vet te produceren. Biodermal heeft nu de Biodermal Vette & gemengde huid gelcrème en zou voor een matte en zuivere huid zorgen.

Ik gebruik om de paar maanden een andere crème, gewoon om te kijken welke crème  het beste bij mij past. Na een aantal positieve berichten over de Biodermal vette en gemengde huid gel crème besloot ik deze dan ook maar eens te proberen. Biodermal heeft de roze lijn voor gevoelige huid nog niet lang geleden op de markt gebracht. In de winkel heb ik nog goede info gekregen en ik moet zeggen dat ze mij met al mijn vragen goed hebben geholpen.

Vette & gemengde huid gelcrème komt in een handige pompflacon, zeer handig en hygiënisch. De crème heeft een lichte textuur en ik had verwacht dat de crème iets sneller zou intrekken. Bij mij duurde het even voordat het goed was ingetrokken maar op zich is dat geen probleem.

Na een aantal dagen de crème  te hebben gebruikt merkte ik dat mijn gezicht minder glom en wat zachter aan voelde. Ik gebruik dit product meestal in de ochtend. Goed laten intrekken , BB cream gebruiken en ik kan er weer vandoor. Ook erg fijn de producten bevatten geen parfum, alcohol en SPF

Pluspunten

  • De producten bevatten geen parfum, alcohol en SPF
  • Minder glimmen van de huid
  • Handige pomp flacon
  • Licht van textuur
  • Werkt goed als basis voor mijn BB cream

Minpunten

  • Duurt even voordat de crème is ingetrokken

Zou ik het product weer kopen, ja ik denk het wel . Ik blijf verschillende producten uitproberen maar ik zal deze crème zeker weer eens gebruiken.

Ingrediënten

  • Ingrediënten uit speciale boomschors en uit olijfblad reguleren de sebumproductie, voorkomen een glimmende huid en verkleinen de poriën
  • Olivrije formule met microsponsjes, die een teveel aan sebum absorberen, zorgt voor een matte uitstraling
  • Huideigen NMF (Natural Moisturizing Factor) hydrateert de huid en zorgt ervoor dat de huid niet uitdroogt
  • Vitamine E verzorgt en beschermt de huid
  • Parfum- en alcoholvrije formule minimaliseert de kans op allergische reacties. Parfumvrij betekent niet geurloos. Elk ingrediënt in een crème heeft een eigen geur
Geef een reactie

