Walk- in closet inspiration

Walk-in closets , wie droomt er niet van. Sinds de serie Sex & The City bij alle vrouwen bekend. Ik heb thuis een soort van walk in closet. Een extra ruimte die ik zo heb ingericht maar natuurlijk zo ik maar dolgraag een echte walk-in closet willen hebben. Met daarbij de hoeveelheid aan kleding erbij zou ook geen gek idee zijn. Dromen mag dus hierbij een aantal prachtige closets die ik online kon vinden als inspiratie.

Walk- in closet betekent letterlijk vertaald inloopkast. Een kast vanuit je slaapkamer waar alle kleding, schoenen en andere accessoires kan opbergen. Walk-in closet zijn op maat te maken zelfs in Nederland. Dus mocht je teveel geld op je bank hebben staan dan is het mogelijk om een inloopkast geheel op maat te laten maken. Heb je net als ik een gewoon budget dan koop je een leuke ikea kast.

De echte vrouwen walk in closet met alle kleuren

 Strak van design, klassiek en wat meer donkere kleuren

De houten kasten, lades en de mooie kasten met glazen deuren. Gewoon mooi.

Klassiek en wit, wit, wit

Mijn favoriet, simpel en toch elegant

En nu maar verder dromen. Mijn huisje is iets te klein voor deze walk- in closet. Maar mijn mini walk-in closet is ook heel schattig.

Alle afbeeldingen freshome en houzz

3 thoughts on “Walk- in closet inspiration

Geef een reactie

