E.L.F studio eye enhancing eyeshadow

Elf, of te wel EyesLipsFace. Wie kent dit merk niet, waarschijnlijk vele onder ons. Ik vind het in ieder geval een merk waar ik keer op keer bij terug kom. De prijs is daar uiteraard een reden voor. En ook nu heb ik weer een leuk product ondekt, de studio eye enhancing eyeshadow. Nog maar kort op de markt maar nu al helemaal mijn ding.

6 paletten met ieder 6 kleuren. Geschikt voor bij elke oogkleur.

Blauwe ogen

Ja ja blauwe ogen, dus mijn kleuren en ik kan niet anders zeggen dat ik vooral het eerste palette zeer mooi vind. Elke palette bied genoeg om je ogen te laten opvallen.  Enkele kleuren of combineren alles is mogelijk. Oogschaduw kan je maken tot een diva en dat is nou net wat ik wil voor kerst. Of althans een poging wil wagen ; ) Dus toen ik deze paletten tegenkwam dacht ik gelijk, mooie paletten die een post waardig zijn.

Bruine ogen

Licht-bruine ( hazel) Groen ogen

Elf over de eye enhancing eyeshadow

Shape uw blik en creëer glamour looks dankzij de zes unieke tinten! Een formule met veel pigment. Aan te brengen met droog kwastje voor een glanzend en transparant effect, met een vochtig kwastje voor meer glanseffect en een dekkende, longlasting make-up. De eerste twee paletten: Geschikt voor blauwe ogen De volgende twee paletten: Geschikt voor bruine ogen De laatste paletten: Geschikt voor groene / hazelnootbruine ogen.

Helaas heeft Sinterklaas niets in mijn schoen achtergelaten ( en ik ben echt het heel lief geweest) dus heb ik het eerste palette dan ook maar voor mijzelf besteld. Het tweede palette voor blauwe ogen ga ik dan maar aan de kerstman vragen.

De paletten kosten € 8 euro en staan op de website op de kerstmis pagina. Natuurlijk ook op de studio make-up pagina

2 thoughts on “E.L.F studio eye enhancing eyeshadow

Geef een reactie

