Favourite Beauty & Fashion Sites

Als beauty en fashion liefhebber kijk ik graag naar buitenlandse kanalen. Andere bloggers of websites die merken tonen die niet echt bekend zijn in Nederland. Soms geven deze websites net iets meer informatie over de dingen ik interessant of belangrijk vind. En wat zijn mijn top sites nu eigenlijk.

FabFitFun

Als eerste de site die ik ontzettend grappig, leuk en informatief vind FabFitFun. Deze site is opgezet door Giuliana Rancic die graag mensen wil inspireren om gezond en gelukkig door het leven te gaan. Giuliana heeft de afgelopen jaren heel wat meegemaakt waaronder het overwinnen van borstkanker.  Dit maakt haar voor mij een inspiratie bron.

Artikelen over gezond eten, gezond leven, fashion en beauty zijn dagelijkse kost op deze website. Een voorbeeld hiervan is het artikel over vegan beauty. FabFitFun maakt gebruik van het ambassador network waarbij bloggers een contributie bij dragen aan de website. Top idee al zeg ik het zelf. Onderstaande is Sharzad Kiadeh van de blog van LuxLyfe

Health, beauty, style, wellnes en fitness. Op allerlei manieren word er aangetoond dat je fabulous, fit en fun wel degelijk kan combineren. En voor elke generatie zijn er interessante artikelen. Dus of je nu 16 ,30, 50, of 80 bent voor iedereen kan het een leuke website/blog zijn. Ik lees deze site met veel plezier.

The Man Repeller

De tweede site die ik eigelijk meedere keren per week lees is Man Repeller.

Bedacht door Leandra Medine die op 21ste haar blog de wereld in bracht. En vanaf dat moment tot nu word haar blog gezien als meest invloedrijke. The man repeller betekent dat Leandra aantrekt wat ze zelf wil en het haar niet uitmaakt wat mannen van haar denken. Leandra merkte dat mannen schrokken van haar kleding smaak. En dat bracht haar op het idee op een blog te beginnen.Mede door haar grappige poses en aparte kleding werd Leandra een hit.

Fashion wereld en bloggers volgen haar op de voet en iederen wil met Leandra een samenwerking aangaan. Deze blogster is met haar 23 jaar een graag geziene gast bij de fashionshows. Deze blogster heeft 2 miljoen hits per maand en dan kun je inderdaad zeggen dat je een blog een succes is.

Maar wat is nou een Man Repeller eigenlijk precies. Leandra omschrijft het zo,

man·re·pell·er1  [mahn-ree-peller]

–noun
outfitting oneself in a sartorially offensive mode that may result in repelling members of the opposite sex. Such garments include but are not limited to harem pants, boyfriend jeans, overalls (see: human repelling), shoulder pads, full length jumpsuits, jewelry that resembles violent weaponry and clogs.
–verb (used without object),-pell·ing, -pell·ed.
to commit the act of repelling men:
Girl 1: What are you wearing tonight?
Girl 2: My sweet lime green drop crotch utility pants, of course.
Girl 1: Oh, so we’re man repelling tonight?

Het meest leuke aan deze vrouw, ze draagt gewoon wat ze die dag leuk vind. In andere woorden, iedereen is uniek en dat mag je laten zien. Dus draag wat je wil ook al zegt een ander , afschuwelijk.

Temptalia

Temptalia, wie kent deze site niet. Beautybloggers zullen deze site al langere tijd geleden hebben ontdekt.

Temptalia is opgezet in 2006 door Christine Mielke. Begonnen met voornamelijk MAC reviews. Tegenwoordig is alles terug te vinden op deze site. De swatches en reviews zijn zeer uitgebreid en elk product word kritisch bekeken.

Temptalia heeft zoveel informatie dat ik nog lang niet door de 2225 pagina’s heen ben. Ik ben gek op de tutorials en de reviews. Ik bestel wel eens wat uit het buitenland en wil dan ook graag weten hoe dat product het doet in Amerika. Even naar deze site en ik ben weer op de hoogte.

Zo dat zijn mijn wekelijkse lees sites en wat zijn jouw favourieten?

Bron afbeeldingen en video

Tempatalia, The Man Repeller & FabFitFun

Geef een reactie

