Lily Lolo Christmas limited edition gifts

Lily Lolo een cosmetica merk uit England en een natuurlijk merk wat dierproefvrij is en tevens geen parabenen bevat. Bij het bekijken van hun website werd ik helemaal blij want er zitten ook dit jaar cadeau setjes bij speciaal voor de kerst. En gelukkig leveren ze ook naar Nederland. Ik ben al in het bezit van een aantal blushes en daar ben ik zeer tevreden over.

Lily Lolo is vernoemd naar de twee zussen van Vikki Khan. De producten van Lily Lolo bevatten geen chemische ingredienten en zijn niet op dieren getest. En daarbij vind ik de prijzen reuze meevallen. Natuurlijk nog steeds niet goedkoop, maar je weet wel dat je iets koopt wat goed voor je huid is. Natuurlijk ook producten van een goede kwaliteit, althans zo ervaar ik dit.

De shimmer eyes collection bestaat uit 3 kleuren

Amethyst –  Paars met gouden shimmering ondertonen

Midnight – Midnight Blue met shimmering Zilveren highlights

Mystical –  Een Shimmering intense Zilveren Grijs

De paarse eyeshadow is geheel mijn ding en ik kan niet anders dan deze op mijn beauty wishlist plaatsen. De prijzen van de producten staan in ponden vermeld en de shimmering eyes collectie kost 14,99

Lily Lolo over de Shimmer Eyes Collection

Three sultry shades of Limited Edition eye shadows with a glistening twist all packaged in a pretty gift box. Each shade is intensely pigmented to create a bold statement on the eye lid.

7 Luxury Brush Collection bestaande uit Powder, Angled Blush, Concealer, Eye Shadow, Eye Blending, Eye Detail & Smudge and Eye Definer

Lily Lolo over de Brush Collection

Covering your essential brush needs, this travel and vegan friendly collection creates perfect application for eyes and face and comes complete with a luxury faux leather case.

Een zeer mooie set van brushes die  ik best zou willen hebben kopen voor mijzelf. Maar ik weet zeker dat ik iemand hier zeer blij mee kan maken als cadeau voor de feestdagen. Deze collectie kost 39,99

De Retro Glamour make-up collection

Deze collectie bestaat uit een shimmering grijze eye shadow, zwarte eyeliner, zwarte mascara, lipstick en een mini lip brush. De Retro Glamour Collection kost 24,99

Lily Lolo over de Retro Glamour Make-up collection

  • Classic shades ensure effortless retro glamour to suit most skintones
  • Includes our new Lash Alert mascara with its rich, creamy formula it’s perfect for adding volume and length to create glamorous lashes
  • Nourishing creamy Lipstick in Desire – formulated with vitamin e, waxes and organic jojoba oil to protect your pout
  • Natural eyeliner in black that glides effortlessly for a smooth strong line
  • Limited Edition Mystical eye shadow – a shimmering intense silver grey
  • Limited Edition Mini Lip brush for smooth lipstick application
  • Exclusive Faux leather super soft Lily Lolo cosmetic bag

Zo mijn beauty wishlist is weer wat langer en ik heb goede inspiratie opgedaan voor eventuele cadeaus voor de feestdagen of een verjaardag.

Geef een reactie

