Favoriete blogs voor het weekend

Bloggen is mijn hobby, maar andere blogs lezen is helemaal mijn ding. Boeken, fashion, beauty, lifestyle. Alles wat ik leuk vind op mijn gemak terug vinden op het internet. En welke dag beter dan de zondag om dit te doen. Geen verplichtingen, heerlijk uitslapen en met je laptop op je schoot lekker internetten je favoriete blogs en websites bekijken. Op mijn lazy sunday ga ik dan ook vaak deze blogs en websites lezen.

Mijn favoriet wat betreft interieur en wonen, heel simpel genaamd woonblog. Een blog van Britt en Tom uit Antwerpen, die de beste en creatiefste ideeen hebben voor hun woning. Sinds begin 2012 zijn ze met hun woonblog begonnen. En met succes want vele mensen lezen dagelijks hun berichten. Ik kwam de blog tegen al zoekend naar inspiratie voor het inrichting van mijn woning. Ik ben namelijk totaal maar dan ook totaal niet creatief. Mijn inspiratie komt dan al gauw van het internet.

Veel gelezen post is het koffer tafeltje en ook mijn favoriet. Gewoon zo inventief en ik wil ook zeer graag een koffertafel maken.

Dit weekend was dit stel terug te vinden op de design beurs in Gent. Helaas kom ik niet vaak in Belgie dus ik ga het toch maar zelf proberen. Oude koffer genoeg op de zolder bij mijn ouders. En heb je een kat dan zou ik zeker even kijken op hun blog. De meest grappige en interessante katten gadgets.

Fashion favoriet is The Sartorialist, een super blog van Scott Schuman die de wereld van fashion wil laten zien in combinatie met het allerdaagse leven. En dat lukt hem aardig, de website is mateloos populair en inmiddels Heeft Scott ook al een boek uitgebracht en dit was binnen no-time uitverkocht. Foto’s van alledaagse mensen in verschillende landen en verschillende steden. Als er 1 iemand street style fashion op de voorgrond heeft gebracht dan is het deze man.

Van vintage foto’s tot alledag , alles is te vinden. Zo ontdek je tevens de leukste, mooie en aparte mensen die er op deze wereld bol rondlopen.

Oh ja en dan ben ik ook nog eens dagelijks te vinden op Pinterest. Niet alleen om zelf te pinnen maar ook om de andere hun boards te bekijken. En daarbij vind je soms heerlijke recepten, diy tips en nog veel meer. Nou dat zijn mijn zondag blog tips. En wat zijn jouw favorieten?

Bron afbeeldingen The Satorialist

Bron afbeeldingen Woonblog

Geef een reactie

