My Beauty wishlist for Santa Claus

Ja, ja ik heb dan ook maar mijn wensenlijstje gemaakt en als eerste is daar dan The Beauty Wishlist.  Ik heb ook nog mijn boeken, fashion en huisspullen wenslijst. Maar die zijn voor later. Het duurt nog weken voordat het kerst is. Eigenlijk vreselijk oppervlakkig uiteraard, want er zijn dingen in het leven die belangerijker zijn. Maar toch even de gedachten verzetten en  onszelf gelukkig maken. Natuurlijk in de hoop dat Sinterklaas of Santa Claus ons een bezoekje brengt.

De eerste wens van moi is van de bovenstaande foto, Mademoiselle Ricci. Een geur die eigenlijk al tijden op mijn lijstje staat maar ik ben er nog niet toegekomen om deze te kopen. De topnoten Wilde roos en Roze peper, hartnoten zijn Rozenbottel, Laurier en Nerium oleander, de basisnoten zijn Wit hou en Muskus. Ik heb geen idee waar ik deze nog kan krijgen dus als iemand weet waar dan is deze info welkom.

Ecotools brush set and bag By Alicia Silverstone  plus  de Traincase. Deze set van ecotools brushes bestaat uit:

  • Blush Brush
  • Mini Foundation Brush
  • Mini Powder Brush
  • Detailed Eye Shading Brush
  • Spoolie Brush

The Kind life over de Train Case

We’ve taken Alicia’s favorite flowers and created a clean, sophisticated design for our new Train Case! Fit everything in this deep cosmetic bag, from your makeup and favorite EcoTools brushes to your must-have natural bath and body care products! This train case is made with natural hemp and cotton, has a recycled PET lining, and the hangtag is printed on tree-free stone paper.


Urban Decay Vice Palette is sinds hij op de markt is gebracht 1 van mijn favorieten, al is het alleen maar om het prachtige uiterlijk. 20 kleuren die ik zeker kan gebruiken.

Beautybay over The Vice Palette

Urban Decay Vice Palette is a stunning collection of 20 exclusive eye shadow shades with a mixture of matte, satin, velvet and shimmer finishes.

This Christmas, celebrate in colour with this luxurious palette dedicated to gorgeous colours. This sleek, slim and sexy palette houses 20 never-before-seen shades you won’t find anywhere else, with a mix of mattes, satins, shimmers, neutrals, smokes and brights, there’s something for everyone.

Each eye shadow is formulated with Urban Decay’s new eye shadow formula.

De Sakura collectie van Rituals daar blijf ik van kopen. Dus ook dit is ontzettend leuk om te krijgen en dan vooral de Magic Touch Body creme.

Rituals over Sakura

Japan kent een rijke traditie vol rituelen. De Kersenbloesem staat symbool voor liefde en geluk. Het jaarlijkse ritueel van vallende bloesemblaadjes wordt gezien als het ontluiken van nieuw leven. Vier iedere dag als een nieuw begin met de bijzondere producten uit het Sakura ritueel.

Geef een reactie

