Mango lookbook winter 2012/2013

Mango heeft haar nieuwe lookbook voor winter 2012/2013 gepresenteerd. Penelope Cruz is meerdere keren het gezicht van Mango geweest. Voor deze collectie is topmodel Karlie Kloss  ingehuurd om de nieuwe collectie te showen. Warme winter kleding maar ook leuke jurkjes en mooie broeken speciaal voor de feestdagen.

Ik ben gek op de Spaanse merken want zowel de Mango als de Zara winkel kan ik niet voorbij lopen. Even stiekem kijken of er wat leuks te vinden. En ga je naar Spanje of de Canarische eilanden dan zou ik ook daar even de winkels binnenstappen. Ik vind de winkels net iets mooier en klassieker ingericht.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Duidelijk  is te zien dat de collectie is opgenomen en gefotografeerd in het prachtige Parijs. Voor mij de mooiste stad die er maar is. De broeken uit deze collectie vind ik zeer interessant. Geschikt voor op de werkplek maar ook voor een etentje. Daarentegen zijn er maar een aantal jurken of rokken die ik zelf zou dragen.

bron afbeeldingen

Geef een reactie

