Review: Coconut Passion & Love Spell Victoria’s Secret

Body mists een product dat in Nederland steeds meer is te verkrijgen. En ook het product stijgt in populariteit. Ik heb een aantal bodymists van The Body Shop in mijn bezit en deze producten bevallen mij zeer goed. Overdag op het werk of de uni een klein beetje gebruiken en ik ruik weer heerlijk. En nu heb ik de Body Mist van de Victoria Secret ontdekt.

Body mists zijn producten die in Amerika al langere tijd op de markt zijn. In Nederland worden de body mists steeds populairder. Ik moet zeggen dat ik het een perfecte vervanger vind van de parfum. Net iets minder sterk, maar toch aanwezig genoeg. Helaas is het kopen van producten van Victoria Secret een dure aangelegenheid door de torenhoge verzendkosten.  Een aantal weken geleden ontving ik een paar producten van een goede vriendin. De bodymists waren gekocht via de Nederlandse site Pretty Please gekocht. Zij vond de geuren niet bij haar passen dus kon ik deze dan eens uitproberen

De coconut passion en de Love spell body mist van Victoria Secret.

De Coconut Passion body mist

De flacon  van de coconut passion mist is qua design en kleuren zeer goed bedacht. Het gouden en het passievolle rood passen goed bij het product. De flacon is ook redelijk groot en bevat 250 ml, waarschijnlijk net iets te groot voor mijn hutkoffer.

De geur bestaat uit een top noot van vanille, een hart van kokosnoot en basis van het lelietje van dalen. Zodra je de body mist gebruikt is het eerste wat opvalt de vanille geur, niet te aanwezig en na een aantal minuten komt de geur van kokos naar voren. De bloemige geur van het lelietje van dalen is ruik je toch zeker een aantal uren. In de middag wat extra gebruiken kan, maar was bij mij niet noodzakelijk.

Love Spell body mist

De flacon heeft ook bij deze geur een prachtig kleuren design. De paarse kleur waarbij het lijkt alsof er bloemen in de flacon zitten is zeer goed bedacht. Ook deze geur bevat 250 ml

De geur bestaat uit de noten kersenbloem, perzik en witte jasmijn. De perzik geur vind ik zeer aanwezig en ik ben niet de grootste fan van perzik helaas. De geur is voor mij iets te zoetruikend en ik denk de hele tijd aan een perzik taart als ik deze geur bij iemand of mijzelf ruik.

Uiteindelijk is de Coconut Passion een blijvertje, maar de Love Spell zal helaas bij mij niet veel worden gebruikt.

Bron afbeelding

Geef een reactie

