I love

De I love lijn van Douglas , sinds een paar maanden heb ik een aantal producten geprobeerd. Op dit moment heb ik weer een product in mijn bezit, de I love Mango en Papaya bodybutter. En ruikt dit product nu echt naar mango en papaya en maakt het mijn huid nu werkelijk zacht?

De bodybutter van I love Mango en Papaya bevat 200 ml, genoeg dus voor een aantal maanden. De geur van de bodybutter is sterk, maar een kwartier na het insmeren vind ik de geur al een stuk minder. De geur is niet te zoet dit in vergelijking met de I love strawberry. Deze is voor mij iets te zoet ruikend. Maar zoals met alles, iedereen heeft een andere smaak ( of in dit geval geur)

De verpakking is leuk en simpel, wat je absoluut in de winkel gelijk opvalt.

De bodybutter is een redelijk dik maar smeert wel goed uit over je lichaam. Het plakkerig gevoel dat ik vaak heb bij bodybutters is bij dit product toch ook iets aanwezig.

UIteindelijk vond ik de mango en papaya een lekkere bodybutter. De lemon en limes en de coconut en cream zijn mijn favoriet. De andere producten uit deze lijn vind ik iets te sterk en zoet.

Douglas over I love Mango en Papaya body butter:

De fruitige fantasie. Voel je sprankelend wanneer uw zinnen exotisch opgetogen raken door mijn tropische aroma’s van sappige mango vermengd met zoete sappige papaja. Geloof me, u had nooit kunnen denken dat fruit zo verdraaid lekker kon zijn!

Nadeel van dit product zijn de parabenen die zijn gebruikt.

Ingredienten

Aqua,Paraffinum Liquidum,Caprylic/Capric Triglyceride,Cetearyl Alcohol,Stearic Acid,Glycerin,Ceteareth-20,Glyceryl Stearate,Dimethicone,Propylene Glycol,Cocos Nucifera,Parfum,Panthenol,PhenoxyethanolTocopheryl Acetate,Carbomer,Triethanolamine,Butyrospermum Parkii,Coumarin,Methylparaben,Propylparaben,Butylparaben,Ethylparaben,sobutylparaben

Bron afbeelding

Geef een reactie

