Coconut lipgloss The Bodyshop

Ik ben gek op kokosnoot geur van handcreme tot bodylotions. En nu dan ook de coconut lipgloss van The Body Shop. Toen ik vernam dat ze deze nieuwe lipglossen in het assortiment hadden opgenomen ben ik toch maar even langs de The Body Shop gelopen en de fruity lipgloss bekeken. Even de tijd vooruit spoelen en een paar minuten later had ik dan toch de coconut lipgloss gekocht.

De nieuwe fruity lipgloss van The Body Shop is te verkrijgen in 11 verschillende kleuren. Cocoa, Coconut, Lychee,Mango, Mint, Peach, Pink Grapefruit, Plum, Rasberry, Strawberry en Watermelon.

Tijdens het uitproberen van de lipgloss op je huid lijkt het een plakkerige substantie maar dat valt mee. Zodra je het op je lippen gebruikt is hij goed te doen en geeft de lipgloss geen plakkerig gevoel af. Dit doordat er kokosolie in de lipgloss verwerkt is. De geur van kokos, ja daar krijg ik geen genoeg van. Hou je niet van kokos, genoeg andere geuren. Naast de coconut heb ik de lychee en de watermelon gekocht

The BodyShop over Coconut lipgloss

Een heerlijke, fruitige lipgloss met de exotische geur van kokos. Deze lipgloss laat de lippen voller lijken en geeft een super mooie glans. Ook werkt deze lipgloss verzorgend omdat het biologische Community Fair Trade-kokosolie en maroela-olie bevat.

De 11 kleuren lipgloss kosten €7 en zijn ook online te verkrijgen.

Bron afbeelding

One thought on “Coconut lipgloss The Bodyshop

Geef een reactie

