Nivea onder de douche Body Milk

Nivea heeft iets nieuws op de markt gebracht bodylotion en bodymilk voor onder de douche. Ik kreeg een aanbieding via de mail om het product met korting te kunnen kopen bij de etos. De bodymilk voor onder de douche gekocht en dezelfde avond gelijk gebruikt.

Na het douchen je insmeren met bodylotion of body milk kost vaak meerdere minuten. Ik ben meestal toch zo’n 5 tot tien minuten bezig om na het douchen mijn lichaam in te smeren. Het idee achter dit product trok mij gelijk aan. Ik heb gekozen voor de bodymilk omdat ik in de herfst en de winter vaak last heb van een droge huid

Douchegels schuimen en dat vooral vind ik heerlijk, de geur en al dat schuim daar kan ik vrolijk van worden. Ik had al begrepen dat de bodymilk niet schuimt maar wennen is het wel. Even onder de douche straal vandaan en insmeren, daarna weer onder de douchestraal en afspoelen maar. Na een aantal keren gebruiken is mijn huid wel wat zachter. De Bodymilk zou geen plakkerig gevoel achterlaten maar toch duurt het even voordat de bodymilk goed is ingetrokken. Desondanks vind ik het wel een lekker product. De bodylotions blijven aanwezig maar het is wel handig vooral als je haast hebt, dus een aanrader.

Nivea over onder de douche BodyMilk

Ontdek de nieuwe manier van hydrateren. Deze bodymilk voor onder de douche breng je onder de douche aan, na het afspoelen van je douchegel. Je nog natte huid neemt de verzorgende formule met Amandel Olie snel op zodat je de milk na een paar seconde al kan afspoelen.

Resultaat: Na het afdrogen is je huid zijdezacht.

De milk laat geen plakkerig gevoel achter, dus je kan je direct aankleden. Normale bodymilk is niet meer nodig.
Onder de Douche Body Milk is geschikt voor de droge huid. Voor de normale huid is er Onder de Douche Body Lotion met Zeemineralen.

De Nivea onder de douch body milk kost €5,99 en is te verkrijgen bij de Etos

Bron afbeeldingen

Geef een reactie

