Deborah Lippmann Christmas in the City

Deborah Lippmann , favoriete nagellak van de sterren en gelukkig ook in Nederland te koop. Speciaal voor de kerst heeft ook Deborah Lippmann een trio nagellakjes uitgebracht. Christmas in The City.

De herfst is net begonnen maar de nieuwe collecties komen overal uit, en ook Deborah Lippmann komt met een speciale kerst trio lakjes.  In Nederland heb ik de lakjes nog niet gezien maar in alle Amerikaanse bladen zijn ze terug te vinden. En ze zijn leuk,leuk,leuk. The Christmas in The City moment lakjes zijn via nordstrom.com te verkrijgen.

Rockin’ Around the Christmas Tree –  Urban Feest glitter.
Let it Snow! – Parel sneeuw glitter
Run, Run Rudolph – Rode glitter

Deborah Lippmann is een merk dat duidelijk eisen stelt aan haar product. Ze begon ooit met de verkoop in de staat Arizone maar in Amerika zijn ze nu van het oosten naar het westen fan van dit merk. De lakjes zijn wel knetter duur maar daar krijg je dan wel wat voor.

De lakjes dekken enorm goed. Ik heb helaas maar 1 lakje “before he cheats” maar daar ben ik dan ook zeer tevreden over. 1 keer lakken en mijn nagels zien er dagenlang mooi uit Een topcoat is niet nodig bij deze lakjes, tenminste dat is mijn ervaring. De lakjes zijn niet op dieren getest en bevatten ook geen schadelijke chemicaliën. Kan niet beter vind ik, daarentegen is de prijs heel hoog voor 1 lakje. Vanaf 17 euro is tot nu toe het goedkoopste wat ik kon vinden.

Via nelly.com, beautybay zijn de producten van Deborah Lippmann te verkrijgen

Geef een reactie

