Ergernissen en irritaties

It’s just gross when you’re trying to scoot in your chair and you touch old gum. @__@;;

Iedereen heeft wel eens zo’n dag dat alles verkeerd gaat. Of juist een dag dat je alles vreselijk irritant vind of gewoon een slecht humeur hebt. En wat doen je dan, ik schrijf ze op en ik voel mij stukken beter.

  1. De trein die 3 minuten eerder vertrekt en dus de trein missen ( treinen gaat toch altijd te laat )
  2. De meneer in de trein die heel gezellig in zijn neus zit te peuteren. Meneer als u in China bent stuurt u dan een kaartje
  3. Kauwgom onder stoelen en bankjes
  4. Boze automobilisten die je uitschelden. Meneer, mevrouw door rood licht rijden op de fiets dat mag hoor 😉
  5. Winkelmedewerkers die na 3 seconde op je afkomen, kan ik u helpen
  6. Reclame in mijn brievenbus terwijl ik keurig een ja-nee sticker heb opgeplakt.
  7. De Media Markt reclame, moet die man nou echt zo hard schreeuwen
  8. Vroeg (06:15) moeten opstaan
  9. Mannen die het normaal vinden om te spugen op straat. Gatsiedarrie

Zo , mijn irritaties van de dag. Mijn hartje is weer gelucht, soms heb je zo’n dag dat alles je irriteert. En het voelt goed, dus als je iets vervelend vind gewoon zeggen of opschrijven.

Geef een reactie

