Kat Von D Shade Shifter Eyeshadow

Kat Von D - Shade Shifter Eyeshadow

Kat Von D, bekend van LA. Ink op TLC en natuurlijk haar gefaalde relatie met Jesse James. Maar sinds een aantal jaren ook bekend van de make-up collecties die door Sephora worden verkocht. Nou ja de Amerikaanse Sephora wel te verstaan. Deze week ontdekte ik online de Kat Von D Shade Shifter Eyeshadow.

4 single palletjes in de kleuren:

  • Love Letter – Paars

  • On The Road – Bruin

  • Stockholm – blauw

  • Devotion – Koper

De multidimensionele oogschaduw ziet er ( volgens Sephora) vanuit elke hoek dat men kijkt anders uit. De oogschaduws zijn eenvoudige compacte poeders die door water worden geactiveerd. Dit kun je creëren door gebruik te maken van de applicatie spons. Natuurlijk kunnen de kleuren ook droog worden gebruikt, maar de kleuren zijn dan minder subtiel. De kleuren zijn zeer zeker mooi, maar ik vermoed niet echt geschikt voor mij. Helaas, jammer, mag niet zo zijn, waarom nou niet. Passen ze wel bij jou neem dan een kijkje op Sephora.com

De single palet oogschaduws van Kat Von D zijn verkrijgbaar bij Sephora USA. Dus mocht je ooit nog in Amerika komen zou ik zeker even gaan kijken bij de Sephora. Via Amazon.com is de collectie ook te verkrijgen voor 16 dollar per stuk.

Bron foto’s

2 thoughts on “Kat Von D Shade Shifter Eyeshadow

  1. Die bruine en koper kleur vind ik mooi! Ik vind je blog erg leuk en ben je met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

