J’adore L’Absolu

Parfumflesjes genoeg op mijn kastje. Daar staan ze dan heel mooi naar mij te staren en eigenlijk heb ik toch echt genoeg parfum. Maar de schoonheid van een flesje of de geur verleid mij elke keer. En dan bestel ik toch weer een nieuw geurtje online of ga toch even naar de winkel, tsja ik hou van parfums.

J’adore is al jarenlang een favoriet onder vele vrouwen en Dior heeft besloten om een limited edition op de markt te brengen van de Dior J’adore L’absolu.  Al zoekend op het internet kwam ik toevallig deze limited edition tegen.

En bij een limited edition hoort een speciale flacon. De Franse kunstenaar Jean-Michael Othoniel ontwikkelde de handgeblazen flesjes zelf nadat hij hiervoor was gevraagd door Bernard Arnault.  De geur is intenser met jasmijn, tuberoos en ylang-ylang, maar trouw blijvend aan de klassieke formule. J’adore L’absolu is een intense en unieke weergave van de orginele J’adore. De flesjes van €3000 zijn zeer geliefd en al sinds een aantal maanden is er een wachtlijst.

Ach een vrouw mag dromen want €3000 euro dat is toch iets te duur en een tikje overdreven voor een flesje. De gewone J’Adore L’Absolu of Miss Dior zijn ook prima en passen meer in mijn budget. Op de douglas site zijn bijna alle Dior geuren terug te vinden.

Bron foto 

The Perfume Girl

Geef een reactie

