Lush Favorieten

Al vanaf jongsaf aan heb ik van mijn moeder geleerd dat je goed voor jezelf moet zorgen, zowel innerlijk als uiterlijk. Voel je goed van binnen en dan zal je dit ook uitstralen. De producten van Lush geven mij altijd het gevoel dat je jezelf verwent. Als een klein kind zo blij ben ik zodra ik de winkel weer uitloop en meestal heb ik dan toch weer mijn favorieten gekocht. De Lemony Flutter en de Sexy Peel zeep

Lemony Flutter

Lemony Flutter is een product speciaal voor de handen of zoals op de website van Lush staat, speciaal gemaakt voor de nagelriemen. Ik ben gek op citroen en de geur van Lemony Flutter is heerlijk en mijn handen en mijn nagelriemen zijn sinds ik Lemony Flutter gebruik dan ook een stuk zachter. Zoals ze bij Lush aangeven, ook geschikt voor droge ellebogen en andere droge plekjes.

Sexy Peel

Sexy peel zeep , mijn echte favoriet. Ik ben gek op de geur van citrus vruchten en de citroen geur ruikt heerlijk fris. Mijn badkamer ruikt door deze zeep heerlijk en ik gebruik altijd onder de douche een ander stukje zodat ik er lekker lang mee kan doen. Zoals beschreven op de Lush site.

Deze zeep zit vol verse limoen-, grapefruit- en citroensap om je slaperigheid weg te wassen en terug te keren in het land der levenden.

In onze fabriek gebruiken we zoveel citrusvruchten dat het zonde was om niets met het uitgeperste fruit te doen, daarom mengen we de geraspte citrusschillen door dit zeepmengel. Zo wordt hij nog fruitiger en krijgt je huid gelijk een fijne scrub als je deze zeep direct op je huid gebruikt!

We hebben er maismeel en glycerine aan toegevoegd, dit zorgt ervoor dat je huid lekker zacht aanvoelt nadat je deze zeep hebt gebruikt.

Bron foto’s 

Geef een reactie

