Eye Cream Glamourflage

Glamourfage, een cosmetica merk uit Australie dat is opgericht door Imogen Day. Maar wat is Glamourflage nu eigenlijk.

Glamourflage’s philosophy is defined by “Serious Fun…Serious Skincare.” We believe in skincare made with the quality, natural ingredients which have not been tested on animals. Each one of our products comes uniquely packaged with an individual story from a glamorous 1940/50’s pin up girl who will take you on a journey into her exciting and fun life! Our sexy and classy packaging means Glamourflage is a great gift for any lady of the house

Via Boozyshop.nl heb ik onlangs twee producten gekocht waaronder de eye cream van Glamourflage.

Ik gebruik elke dag de elderflower cooling eyegel van The Bodyshop en deze bevalt mij zeer goed. Maar nieuwsgierig als ik ben wilde ik toch graag een andere eyecream uitproberen en dit werd de Enchanting Ella eye Cream van Glamourflage

Wie is Enchanting Ella:

Ella is the bees knees and the cats pyjamas. She is a living, breathing, master class in…well in seduction! She puts the ‘marvel’ in ‘marvellous’! She couldn’t possibly be even point nought nought nought percent better. Anyway – enough of the hyberbole – try her and see what you think…

De Eye Cream is een dunne creme waar je niet veel van nodig hebt, wat betekent dat je lang met het product kan doen. Na het aanbrengen trekt de eyecream snel in en is niet plakkerig wat ik bij andere dag of nacht cremes soms ervaar. De creme geeft een fris gevoel en de huid rondom mijn ogen is heerlijk zacht. The Bodyshop eye gel blijft mijn favoriet en blijf ik toch gebruiken, maar dit is een leuk alternatief.

Nadeel:  Na de aankoop kwam ik er achter dat het product parabenen bevat. Ben je allergisch of wil je geen producten gebruiken met parabenen dan kun je dit product niet gebruiken.


Ingredienten:

Water (aqua), Parafinum Liqidum, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Propylene Glycol, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Dimethicone, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Oleyl Alcohol, Lanolin Alcohol, Carbomer, Methylparaben, Tetrasodium EDTA, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil

Geef een reactie

