Dot by Marc Jacobs

Dot by Marc Jacobs, een geur die ik voor het eerst leerde kennen via de Truly yours box van Augustus. De geuren van Marc Jacobs vallen meestal niet onder mijn favoriete geuren. Daisy van Marc Jacobs viel mij zwaar tegen, maar Dot is tot nu toe best een lekker ruikende geur.

De start brengt een geur van rode bessen, dragonfruit en zoete kamperfoelie, vanille, muskus en drijfhout. Dot heeft een hart van jasmijn, kokosnootwater en oranjebloesem. Het begin van de geur is redelijk zoet en aanwezig maar al snel verminderd dit. De geur past prima bij mij, niet te zoet en ook niet te duidelijk aanwezig. enig nadeel is wel dat de geur niet lang blijft hangen, dus dat betekent meenemen en 1 keer extra opdoen. En hoewel de geur een typische zomergeur ga ik hem toch af en toe gebruiken in de winter. Zo komt de zomer toch weer even terug.

De verpakking is ook zeer leuk bedacht . De parfums van 50 ml en 100 ml hebben meer tierelantijnen dan de verpakking van 30 ml maar dat mag de pret niet drukken.

Dot by Marc jacobs is te verkrijgen bij alle grote drogisterijen vanaf €44,95

Bron afbeelding

Geef een reactie

